Kasutusinfo ja -tingimused

1. ÜLDTINGIMUSED
1.1. Käesolevad müügitingimused reguleerivad FIE Mare Laube (Müüja) ja ostu sooritanud isiku (Kliendi) vahel tekkivaid õigussuhteid toodete ostmisel-müümisel www.marela.ee müügikeskkonnas.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
1.3. Ettevõtja võib muuta e-poe müügitingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
1.4. Toodete hinnad on toodud toodetelehel.
1.5. Hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu.

2. TELLIMUSE VORMISTAMINE
2.1. Klient lisab toote ostukorvi tootelehel nupu „Lisa ostukorvi“ vajutamisel.
2.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis vajutada nuppu „Kassa” ning Klient suunatakse ostu vormistamise lehele.
2.3. Tellimus loetakse vormistatuks pärast „Esita tellimus“ nupu vajutamist.
2.4. Tellimuse vormistamisel Klient aktsepteerib müügi hektel kehtivad lepingutingimused.
2.5. Kliendi tellitud kauba puudumisel tühistab Müüja tellimuse ja tagastab Kliendi poolt tasutud kogu summa 30 päeva jooksul. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui ka täielikult.
2.6. Müüjal on õigus tühistada kinnitatud tellimust, kui tellimuse tegemise ajal esineb veebipoes tehnilisi rikkeid või hinnastamise eksimusi.
2.7. Müüjal on õigus tellimuse täitmine tühistada või asjaolude selgitamiseks taotluslikult venitada, kui tegu on petuskeemi kahtlusega.
3. TASUMINE
3.1. Veebikeskkonnas sooritatud ostude eest tasub Klient 100% ettemaksuna.
3.2. Tellimuste eest saab tasuda
ülekandega Mare Laube pangakontole: EE702200221036628028 Swedbank;
ning PayPal keskkonnas.

4. TOODETE KÄTTETOIMETAMINE KLIENDILE
4.1. E-pood saadab oma tooteid erinevatesse riikidesse üle maailma.
4.2. Tooted tarnitakse kliendile Omniva (endine Eesti Post) poolt pakutavate postiteenustena.
4.3. Kauba saatmisel väljapoole Euroopa Liitu võivad lisanduda mitmesugused tolli- ja impordimaksud, mis tuleb tasuda paki sihtriiki saabumisel. Need maksud tasub paki kättesaaja.

5. TAGANEMISÕIGUS, TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE
5.1. Kliendil on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul, esitades Müüjale avalduse kirjalikus vormis (postiga või e-kirjaga).
5.2. Toote tagastamise ja vahetamise eelduseks on täiesti kasutamata toode.
5.3. Tehingust taganemisel tagastab Müüja Kliendile tema poolt tasutud summa, välja arvatud toote Kliendile toimetamise tasu.

6. PRETENSIOONI ESITAMINE
6.1. Toote tellitule mittevastavuse või toote puuduste avastamisel kohustub Klient sellest koheselt Müüjat  teavitama, saates vastava info kirjalikus vormis.
6.2. Toote tellitule mittevastavuse või defektide korral on Kliendil õigus nõuda asendamist tellitule vastava ja defektideta toote vastu või tagastada toode Müüja  kulul.
6.3. Tellitule mittevastava või defektidega toote tagastamise korral hüvitatakse Kliendile toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul alates toote tagastamisest.
6.4. Müüja vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba toote üleandmise hetkel.

7. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
7.1. E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Müüja ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele, va seaduses sätestatud juhtudel.
7.2. Andmeid kasutatakse ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Kliendile saatmiseks.